INTERNATIONAL SHIPPING:


We do not have control over customs and are therefore not able to be responsible for delays that may occur. Tracking information will be made available to you as soon as it is made available to us.


APPROXIMATE SHIPPING TIMES (does not include weekends/public holidays):


a) USA & CA ~ 5 to 13 business days (tracking system available)


b) Rest of the world ~ 7 to 20 business days (tracking system available varies)


Delayed delivery - in very rare instances, packages may take longer than the stated expected time frame. Unfortunately, we are unable to control shipping times and any unexpected delays that may occur en-route and we seek your understanding and patience should this occur. In such cases, we will ship out a new package if there are no tracking updates for more than 30-60 business days.
This may especially be true during the busier holiday seasons at the year's end (November to December months), during promotions or other instances.

ATTENTION: WE CURRENTLY HAVE SHIPPING DELAY BECAUSE OF CNY AND HIGH DEMAND FOR VALENTINES DAY. KEEP IN MIND THAT YOUR ORDER MIGHT ARRIVE AFTER VALENTINES DAY!

 

Thanks for your understanding.


PROCESSING TIME VS SHIPPING TIME


Please note that processing time (1-2 business days) is different from shipping time and should be added to the total delivery time. Orders generally take 1-3 business days to be fully processed (checked, packed, forwarded to logistics and sent forth to the post office).


After your order has been processed, our shipping company for dispatch will then pick up your package. An email with your online tracking information will be available on our website.


Processing Time - in very rare instances, may take longer than the stated expected time frame. During busy time like holidays, promotions or other instances processing time might take longer. We do our best to deliver as fast as possible and seek your understanding and patience during such events.


CANCELING ON ORDER


Once an order is placed, we will not be able to cancel an order if it has already been processed.


If order is canceled within 30 minutes before your order is PROCESSED there is a transaction fee of $20 per each order


If you reach out and we tell you it is processed, the order cannot be canceled,
Please do drop us an email at info.girlnastica@gmail.com as soon as possible if you'd like to cancel an order that you have just made.

 

 

Kontakt

Address: Suite C, Level 7, World Trust Tower,
50 Stanley Street,
Central, Hongkong

Phone: +49 170 3244453

Email: info@lenovasmartwatch.com

FAQ

Versand

Wir haben es uns zur Aufgabe gemacht, Ihnen die besten Versandzeiten anzubieten egal wo Sie wohnen. Deshalb beliefern wir täglich alle Kunden innerhalb von Deutschland.

Der Versand ist für Kunden innerhalb von Deutschland kostenfrei.

Die Zeitspanne unterteilt sich wie folgt:

1) Bearbeitungszeit (1-3 Werktage):


Bestellbestätigung, Anpassung, Qualitätscheck, Verpacken

2) Lieferdauer (8-10 Werktage)

Hinweis: Aufgrund der hohen Nachfrage, kann es vereinzelt zu einer etwas längeren Lieferzeit kommen

Der Versand ist bei uns kostenlos.

aktuell versenden wir nur nach Deutschland.

Ja, sobald die Lieferung aus dem Versandlager versendet wurde, erhalten Sie von uns eine Sendungsnummer mit allen weiteren Details.

Rückversand

Schade, dass Sie mit dem Artikel nicht zufrieden sind. Wenden Sie sich an unseren Kundenservice unter info@hairstriat.de

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Wir sind stets bemüht Ihnen die beste Qualität an Produkten sowie einen problemlosen Lieferservice zu bieten.

Doch leider kann es in Ausnahmefällen vorkommen, dass die Ware auf dem Transportweg beschädigt wurde. Wir bitten Sie daher, sich direkt mit uns in Verbindung zu setzen damit wir den Vorfall überprüfen und Ihnen eine Ersatzlieferung zuschicken zu können.